söndag 15 oktober 2017

Hud...

Jag åkte i april på en weekendresa till Polen. Med på planet var mina vackra systrar. Jag är äldst. Jag är ganska mycket äldst.

Jag återkom till Sverige som en invalid. Svullna knän efter en kväll på dansgolvet. Svullen mage efter några dagar med så mycket fantastisk mat och drinkar.

Jag återkom till Sverige som en kräm-craver. Skincity fick en ny kund efter att den 14 år yngre systern förklarade att man inte kan behandla sin hud som jag gjorde.

Nu ser handfatet ut så här:


Har jag blivit snyggare? Nej, troligtvis inte. Fattigare? Absolut, men det känns rätt att försöka bli mindre sliten 😎  och det känns rätt att vårda huden som ska stå ut i några år till. Maken tycker jag är mjukare 😜  mjuk är bra! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hud...

Jag åkte i april på en weekendresa till Polen. Med på planet var mina vackra systrar. Jag är äldst. Jag är ganska mycket äldst. Jag återko...