onsdag 13 januari 2010

Tycker mycket om...

  • att pussa på sovande barn.
  • att bita älskling i underläppen.
  • när mamma skrattar.
  • när hela familjen är samlad.
  • att äta både aco-chokokolor och grillchips i samma mumsbit.
  • att sitta på balkongen i kvällsolensstrålar och smutta på Campari och apelsinjucie.
  • den lättnande känslan som bara ett färdigt skolarbete kan ge.
  • att krama en stark arm och sätta näsan mot en varm nacke.
  • popcornlukt till SF:s intromusik.
  • iskall coca-cola med citron.
  • när jag skiter i att vågen visar tung.
  • Indiska.
  • secondhandfynd.
  • fransk manikyr.
  • doftoljans arom spridd med ljusets värme.
  • att tycka om saker.
:)


2 kommentarer:

  1. Jag träffade din mamma idag på bussen. Men som vanligt såg jag ingenting. För jag är i en bubbla när jag är på bussen. Sedan när hon hoppade av såg jag henne. Ungefär en meter ifrån mig. Och ja, det var ju inte meningen att vara högfärdig på nåt vis. Nä.
    Och jag gillar när jag skiter i vågen överhuvudtaget. Så slipper jag ta reda på om jag gillar att skita i att jag skiter i det.
    Puss min Sara!

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Jag skiter också i vågen. Vi har separerat.

    SvaraRadera

Hud...

Jag åkte i april på en weekendresa till Polen. Med på planet var mina vackra systrar. Jag är äldst. Jag är ganska mycket äldst. Jag återko...