lördag 2 april 2011

Vänskapen...

Efter att ha spenderat en lördag i vänskapens tecken kan jag bara konstatera följande; Jag är rik!

I mitt led av vänner har jag berikats med
de bästa! Det som stundtals skänker mig sorg är att jag inte ger dem tillräckligt med plats i livet!

I flera timmar har jag idag, tillsammans med några av guldkornen pratat, skrattat och samtalat om livet, jobbet och kärleken. Kvällar som den här är på tok för sällsamma. Jag får ändra på det!

Det finns en två tecken som beskriver en egenskap. Den egenskapen besitter de alla fyra. De är vackra väsen med:

Kvinnlig Styrka!




Jag beundrar er mycket och är tacksam över er vänskap!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hud...

Jag åkte i april på en weekendresa till Polen. Med på planet var mina vackra systrar. Jag är äldst. Jag är ganska mycket äldst. Jag återko...