måndag 1 mars 2010

Idag är jag inte jag.

Le och var lycklig. Det är så jag vill ha dig. Visst är du en glad person. Ta hand om dig men var inte egoistisk. Visa att du kan men skryt inte med det. Skratta men glöm inte av att de finns dem som har det svårt. Tänk på ditt yttre men bli inte en diva. Dra uppmärksamheten till dig men ta inte någon plats. Snygg men sparsam. Lyssna på andra. Lyssna på mig. Tala sanning men var inte för ärlig. Var lyckad men lyckas inte. Njut av din tid men glöm inte av mig. Lid inte mer. Njut inte. Jag har det svårt. Jag har det sämre. Jag mår inte bra. Jag är inte sjuk. Jag känner mig lycklig men somnar i tårar. Jag längtar. Jag är...Jag har...Jag känner...Jag vill ...Jag måste...Jag borde.....Jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hud...

Jag åkte i april på en weekendresa till Polen. Med på planet var mina vackra systrar. Jag är äldst. Jag är ganska mycket äldst. Jag återko...