fredag 5 augusti 2011


Jag älskar film, det är ingen hemlighet. Och den senaste filmen var just Bad Teacher. Kanske lite upptrissad innan men härligt underhållande en trött fredagskväll. Naturligtvis ligger det en viss igenkänningsdimma över det man skrattar åt. Kvinnan gör ju i mångt och mycket det man tänker men aldrig gör! Filmen lyckas gestalta en del stereotypa lärarroller. Jag kände igen flera! :) Denna übersnygga lärare gör även väldigt mycket som jag ALDRIG skulle göra... just for the record! ;)

Bloggandet har blivit min goda compadre. Speciellt under kvällar som den här. Då det inte finns något att se på tv, det är ingen mer än jag över 6 månader hemma och städning ligger jädrans långt ner på listan. Då kramar jag mitt tangentbord och då planerar jag...

Varför ha bara en blogg när du kan ha flera? ;)

Nu hör jag gosmonstrets lilla stämma. Ska bara stoppa in nappen igen.

See you later alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hud...

Jag åkte i april på en weekendresa till Polen. Med på planet var mina vackra systrar. Jag är äldst. Jag är ganska mycket äldst. Jag återko...