lördag 6 augusti 2011

Apropå uppgradering....


har jag nu spenderat större delen av gosmonstrets sovtimmar och fyllt på med info i bloggen. För jag tror, jo, så pass fåfäng är jag. Jag tror how ever, att du gärna läser om vilka böcker som ligger i min "läst-nyligen-hylla". (Ja, skulle det nu vara någon ifrån bokcirkeln som läser detta så vet jag att de kommer fnissa och säga "LÄST" med frågande ton och öppen mun, för det kanske är så att jag inte har läst FÄRDIGT hela listan. De var ju inte lika bra allihop, om jag säger så!).

Jag tror också att du gärna tar emot filmtips ifrån mig. Nu ska jag genast slänga käft och förtydliga att det är väldigt många gamla filmer som finns på listan. Men de är bra. De är riktigt jädrans bra! Jag ser i snitt 3 filmer per vecka. :) det har jag gjort sen jag var 18 år och jobbade på Statoil. Det blir en herrans massa filmer!!

Jag skall förresten träffa arbetsledare på tisdag, för att se om vi kan pussla ihop ett läsår med arbete. Gött va? Tryggheten verkar jag få vänta på, men det är ju iaf ett läsår som kanske fyllas med härlig arbetstid :) Jag tycker spännande. Jag tycker bra!

Men det får mig att inse att jag nog måste sålla i den där listan igen. Det hinns nog inte med att:
  • arbeta 75% + några extra timmar
  • mammaledighet 25 %
  • läsa Socialpsykologi 25%
  • Styrelsearbete i fackförbundet
  • Tonårsmamma 50%
  • Sova 2%
  • Äta 100% ( hinns alltid med)
  • Snygg, sexig och vältränad 0,001%
får heller inte glömma :
  • Digiport
  • Imus
  • Kreativt skrivande ( som jag satt upp mig som reserv på. Jag vill ju så gärna skriva!)
  • Spanska kursen
*suck*

Fyttirackarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hud...

Jag åkte i april på en weekendresa till Polen. Med på planet var mina vackra systrar. Jag är äldst. Jag är ganska mycket äldst. Jag återko...