torsdag 5 januari 2012

Den helande kraften.

I går slöt jag upp med mina mycket goda vänner Helena & Michelle i Varberg. Tillsammans skulle vi få uppleva en sk. Gudinnekväll.

I dofter från rökelser och med medicinkvinnan Anns kraftfulla stämma, tillsammans med trummans slag, gick vi in i meditation. Vilken egendomlig upplevelse. Vilken kraft!

Tårar som kom ifrån ingenstans, som en flod. Men mitt ansikte rörde sig inte i den där ful-gråt-minen, ni vet. Utan jag satt avslappnat och berördes verkligen på djupet. Efter 30 minuters meditation berättade Ann att 2012 är året då det är än viktigare att ta hand om vår hälsa. Moder Jord höjer frekvensen och vi behöver stå redo och ha styrkan att stå emot.

"Ära Moder Jord och den feminina vibrationen i dig". Yeah baby!

När meditationen var avslutad gav hon var kvinna några ord och tankar att ta med sig. Något så klockrent och träffande har jag nog aldrig varit med om förut och allt gav mig en klarare insikt. Jag frös som en hund på min hemresa och känslan av total uttömnad omslöt mig.

I morse vaknade jag med en obeskrivlig glädje i kroppen, och många utav sakerna som legat på min att göra lista fick en bock framför sig fortare än jag hann att märka.

Kommer jag göra om det?! You bet!


Hoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hud...

Jag åkte i april på en weekendresa till Polen. Med på planet var mina vackra systrar. Jag är äldst. Jag är ganska mycket äldst. Jag återko...